torsdag den 2. december 2010

Jake Gyllenhaal slutter kildekode og taler om Anne Hathaway - "It's all about rytme" - og komedie med Robert Downey Jr.

Dette kan meget vel vise sig at være Love and Other Drugs uge, men lad os ikke glemme kildekode. Takket være instruktør Duncan Jones lærer vi, at arbejdet fortsætter på filmen, og i dag Jake Gyllenhaal har været i studiet, og eventuelt at sætte sin sidste hånd på filmen. »Kom tæt på færdiggørelse kildekode nu ... Forhåbentlig gør vi det sidste bid af ADR [automatiserede dialog udskiftning] med Jake i dag. Effekter holde rullende ind ' Næste stop, vores biograflærreder. Jeg kan ikke vente. Mange tak for headsup!


Jake's Esquire UK hits den britiske kiosker på torsdag - jeg har det på glimrende myndighed: min egen lokale kiosk. I mellemtiden har PoPSugar givet os et glimt af nogle af de billeder sammen med uddrag af interviewet. Jeg har tænkt mig at holde min hals ud og sige, at disse billeder er ... ulige. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg sige fotografen fik en halv time, og der var en praktisk pyt i nærheden.


Nogle uddrag tak til PoPSugar: \ "Vi [Jake og Anne] talte om, hvad vi troede var sexet, hvad var de ting, der interesserede os, og gennem diskussionen blev temmelig intimt med hinanden \." \ "Annie og jeg havde allerede havde sex på film (i Brokeback Mountain). Der er noget over den måde, Annie og jeg arbejder begge som selv er meget musikalsk. Det handler om rytme. Der er en rytme til at skrive, er der en rytme til sport, er der en rytme til sex. \ "\" Annie, fordi som en kvinde, jeg synes, det er sværere. Hun sagde på et tidspunkt, "Nå, men vi er begge topløse og vi begge vise vores skod." Og jeg var ligesom, 'Hmm, men det er lidt anderledes for dig.' \ "


På Maggie: \ ".. Jeg beundrer hende og fortsætte med at beundre hende, at kunne spille ind i grunden til at jeg har ikke meget af et problem at lade de kvinder, jeg har arbejdet med skinne Jeg elsker kvinder \." Og hans venskab med Annie :... \ "Jeg har lyst til at hun er en kammerat De ting om Anne er, at hun udvikler sine karakterer i absolutte detaljeret Til det punkt, hvor hun gik ned til Lower East Side for at købe fluorescerende bh'er for hendes karakter jeg vidste Annie kunne f * * konge dræbe det. \ "\" Jeg var nøgen en masse i filmen. Jeg var nøgen i mere af det, end det var endda i den endelige version. "director's cut? Jeg ved ikke engang, hvordan det ville blive bedømt. \ "

'On, hvor han er bedst tilpas. \ "Jeg tror, komedie Det er derfor, jeg elskede at arbejde med Robert Downey Jr. (på Zodiac) Han og jeg havde denne lignende former for bearbejdning Hans energi er en smule mere hektisk end, men i forhold.. af arbejdet, meshed vi. \ "'


Orange onsdag Rising Star

Orange onsdag er lidt af en institution i Storbritannien. Hvis du er på Orange netværk, du kan tekst et nummer, og du får to biografbilletter til prisen for en på en onsdag. Det er også udpeger en Rising Star for BAFTAs. Jeg er glad for at sige, at Peter Sarsgaard er på juryen i år. Han er i London på det tidspunkt, mens Maggie film Hysteria og det er dejligt, at han laver sådan et godt stykke arbejde for unge biograf, mens han er her.


Du kan se Peter's interview her:



Billeder fra forbindelser med tak.

Ingen kommentarer: